In haar streven naar een meer diverse en inclusieve advocatuur startte de Brusselse balie van advocaten het DIApositief-project op. Met deze campagne wil de balie jongeren met een migratie-achtergrond sensibiliseren om rechten te studeren en een carrière in de advocatuur te ambiëren.

Huisstijl, website en logoontwerp

All About Content creërde de huisstyle voor dit project en zette de website www.diapositief.brussels op. All About Content realiseerde promotiefilmpjes die de website animeren, affiches en flyers worden in de Brusselse scholen verspreid en informatiesessies georganiseerd.

Social media

De vraagstelling ‘hoe komen we in contact met de doelgroep?’ werd in 2020 extra bemoeilijkt omdat de COVID-19 pandemie de schoolpoorten sloot en er dus geen infosessies in de scholen georganiseerd konden worden. Dus zocht All About Content naar een alternatieve manier om met de doelgroep in contact te komen.

Een Instagram-account waarop wekelijks nieuws werden gepost, bleek aan te slaan bij het doelpubliek. Via een aantal ambassadeurs kreeg de verspreiding van de posts een extra boost.

Content makes it work

Personeelsmagazine, jaarvergadering, bedrijfsfilm, digitale nieuwsbrief,
sociale media campagne of website?

It’s ALL ABOUT CONTENT