In haar streven naar een meer diverse en inclusieve advocatuur startte de Brusselse balie van advocaten het DIApositief-project op. Met deze campagne wil de balie jongeren met een migratie-achtergrond sensibiliseren om rechten te studeren en een carrière in de advocatuur te ambiëren.
Het project is succesvol en gaat in 2025 van start met zijn zevende editie. AAcontent heeft het project vanaf het begin begeleid.
Huisstijl, website en logoontwerp
All About Content creërde de huisstyle voor dit project en zette de website www.diapositief.brussels op. All About Content realiseerde promotiefilmpjes die de website animeren, affiches en flyers worden in de Brusselse scholen verspreid en informatiesessies georganiseerd.
Social media
Een Instagram-account waarop wekelijks nieuws werden gepost, bleek aan te slaan bij het doelpubliek. Via een aantal ambassadeurs kreeg de verspreiding van de posts een extra boost.
Wij organiseerden:
- Logo & Huisstyle
- Website & Inschrijvingstraject
- Promotiefilmpjes
- Affiches en flyers
- Informatiesessies
- Persconferenties