De vierde editie van de Arty Award, georganiseerd door de Andrée en Pierre Arty Stichting in samenwerking met All About Content, bewees nogmaals dat collagekunst springlevend is. De brede respons uit binnen- en buitenland resulteerde in een bijzonder rijk palet aan inzendingen.
Zoals bij elke editie stond All About Content in voor de volledige communicatie & organisatie. We ontwikkelden een gerichte Instacampagne, zorgden voor affiches in kunstacademies, stuurden persberichten naar kunsttijdschriften en gespecialiseerde media, en voerden een doeltreffende e-mailcampagne gericht op galeries en kunstenaars.
Begin juni werden de laureaten bekendgemaakt. De jury stond voor een uitdagende taak, gezien de kwaliteit en eigenheid van de ingezonden werken. Traditiegetrouw werd de prijsuitreiking gevolgd door een tentoonstelling.
De Arty Award blijft bij elke editie trouw aan haar opzet: jong en beloftevol collage-talent een podium bieden. All About Content is trots om als vaste partner deze missie mee vorm te geven en deze unieke kunstvorm zichtbaar te maken voor een breed publiek.
Wij organiseerden:
- Organisatie en coördinatie van de award
- Opzet van de inschrijfmodule op de website
- Ontwikkeling van een gerichte Instacampagne
- Affichagecampagne in kunstacademies
- Persberichten naar kunsttijdschriften en gespecialiseerde media
- E-mailcampagne gericht op galeries en kunstenaars
- Organisatie van de prijsuitreiking en bijhorende tentoonstelling



