
Tijdens evenementen, seminaries of congressen wordt er aardig wat content gegenereerd waarmee in het merendeel van de gevallen niets wordt aangevangen. Een gemiste kans, want de content van jouw event of productpresentatie kan als een online live-magazine perfect deel uitmaken van de globale content marketingstrategie van een bedrijf of organisatie.

Aramark, een van de belangrijkste facility providers op de Belgische markt verraste haar klanten en prospects onlangs met een originele nieuwsbrief. Aanleiding was de deelname van Aramark aan EXPO60+, dé vakbeurs voor de zorgsector.

De website van beveiligingsfirma VAG Security Systems was aan een update toe, zeker nu het Brusselse bedrijf aansloot bij een grote nationale groep. Voor het inhoudelijke aspect van de website deden ze een beroep op de content marketing specialisten van All About Content.

Voor de Toyota-rijders en -klanten ontwierp All About Content een gebruiksvriendelijke folder zodat deze Toyota-bestuurders niet verloren ‘reden’ in een onoverzichtelijk kluwen van polissen.

Uit onderzoek in opdracht van Adobe, de belangrijkste software-ontwikkelaar in de grafische wereld, blijkt dat het bekijken van videocontent op mobiele platforms in 2012 een stijging met maar liefst 300% heeft gekend. Anders gesteld: het bekijken van videofilmpjes op mobiele toestellen haalt momenteel een marktaandeel van 10,4%, terwijl 89,2 % van de video’s op desktop computers bekeken wordt.