
Aramark, een van de belangrijkste facility providers op de Belgische markt verraste haar klanten en prospects onlangs met een originele nieuwsbrief. Aanleiding was de deelname van Aramark aan EXPO60+, dé vakbeurs voor de zorgsector.
Op het vlak van catering verzorgt deze facility provider maaltijden voor zowel scholen en bedrijven, als RVT’s en ziekenhuizen. De deelname aan EXPO60+ lag dus voor de hand. Maar hoe krijg je klanten en vooral prospects naar de met veel zorg aangeklede stand. Dat was althans het vraagstuk waarmee facility provider Aramark bij All About Content aanklopte.
“In het verleden werkten we ook al voor het merk,” aldus Karin Vanhoof, editorial manager van All About Content, “ en het was me altijd al opgevallen hoeveel boeiende verhalen er over dit bedrijf te vertellen zijn. Hoe wordt de grootkeuken in een school georganiseerd, bij voorbeeld, hoe zit het met de hygiënevoorschriften in de kantine van een bedrijf? Het bedrijf genereert naar ons gevoel heel wat boeiende content die klanten en prospecten moet interesseren.”
Twee in één
Om de klanten van Aramark en vooral prospects correct te informeren, stelde All About Content voor om een e-nieuwsbrief uit te sturen en meteen ook de aanwezigheid op EXPO60+ bekend te maken. In de nieuwsbrief stond verder informatie over een nieuw product, een interview over hygiëne. Een diëtiste somde waardevolle voedingstips voor senioren op, terwijl een klant getuigde over de samenwerking met Aramark. Deze nieuwsbrief stond uiteraard in het teken van de zorgsector, de volgende editie zal een ander thema aanboren.